سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت بازرگاني

ارايه انواع خدمات تحت وب

طراحي سايت بازرگاني

۱۹ بازديد

طراحي سايت بازرگاني با هدف معرفي فعاليت هاي صادرات، واردات يا توليد يك شركت انجام ميشود و درواقع سايت بازرگاني بايد به گونه اي طراحي شود كه نمايش خوبي از شركت در دنياي مجازي ارايه دهد. در دنياي رقابتي امروز شركت ها بايد توجه ويژه اي به طراحي سايت بازرگاني خود داشته باشند و آن را به چشم هزينه نگاه نكنند چراكه يك سايت حرفه اي ميتواند در نهايت، رونق كسب و كار شركت را بيشتر و بازار هدف آنها را افزايش دهد. طراحي چنين سايتي بايد فروش و برندينگ را در كنار معرفي جذاب خدمات شركت پيش ببرد بنابراين امكاناتي كه در طراحي سايت بازرگاني بايد مورد توجه قرار بگيرد، عبارت است از: چيدمان موثر عناوين، رزومه كاري، معرفي جذاب محصولات و خدمات، تماس با ما و درباره ما حرفه اي، نمايش چندلايه اي منو، اسلايد شو، اخبار شركت، مديريت نظرسنجي، ماژول هاي خبرنامه، نمايش پروژه ها و نمونه كارها و ده ها امكانات ديگري كه بنابه درخواست مشتري ميتوان به سايت اضافه كرد.

در مورد طراحي سايت بازرگاني بيشتر بدانيد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.